jueves, 22 de octubre de 2009

"Origanum"

El nom d’aquest blog, tot i que sembla estrany a primer cop de vista, guarda un significat metafòric. La paraula “origanum” és un gènere, en biologia, que està compost per un conjunt de 20 espècies d’herbes aromàtiques. Moltes d’aquestes s’utilitzen per cuinar com ara la majorana i l’orenga. D’aquesta manera, el sabor resultant de qualsevol plat és exquisit i especial.

Amb això, el que pretenc expressar és que la publicitat i la comunicació interactiva és essencial i imprescindible en qualsevol campanya per tal que el resultat sigui beneficiós per qualsevol empresa. En l’actualitat, les persones estem saturades d’informació. Per això, és cada vegada més important la comunicació bidireccional entre l’empresa i el públic objectiu. Així, el consumidor manté una postura activa i no passiva davant de la informació que rep per part de qualsevol anunciant i es submergeix dins d’una experiència més directa i personal que en el cas de la publicitat convencional.

En aquest blog, tractaré tot tipus d’aspectes relacionats amb la interactivitat en el camp de la publicitat i de la comunicació des d’articles, vídeos, estudis, campanyes, etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario