jueves, 22 de octubre de 2009

Gigante Verde i Pizza Móvil es capbussen en les xarxes socials

Recentment, Gigante Verde i Pizza Móvil han optat per entrar en les xarxes socials per obrir-se negoci.

Per una banda, la marca de conserves vegetals dóna un pas més per apropar-se al consumidor i es submergeix en un altre món, el de les xarxes socials. La marca no només facilita la connexió a les principals xarxes socials des de la seva nova pàgina web, sinó que ha creat les seves pròpies plataformes oficials en les que els consumidors donen vida a la marca generant contingut, compartint opinions i publicant notícies relacionades. Gigante Verde ja compta amb una pàgina oficial a Facebook, una secció pròpia a Twitter i un canal a YouTube on es poden veure tots els vídeos de receptes i trucs dels xefs Gigante Verde, vídeo d’accions de la marca i anuncis.


Per altra banda, Pizza Móvil també s’ha incorporat en el món de les xarxes socials, en concret a Facebook i Twitter. D’aquesta manera, el que pretén és posicionar-se com una empresa jove, dinàmica i moderna. A Facebook, durà a terme múltiples promocions i avantatges exclusives (regals de pizzes, sorteig d’entrades per concerts, jocs el premi dels quals seran pizzes gratis, descomptes...) per aquelles persones que decideixin fer-se fans de la seva pàgina oficial a Facebook. Les accions a Twitter, en canvi, van encaminades a incrementar el coneixement de marca en la web 2.0 a través d’aquest portal de microblogging.

Considero que aquestes dues marques han encertat a l’hora d’escollir aquestes xarxes socials per realitzar publicitat ja que d’aquesta manera augmentaran la taxa de penetració en el territoris on ja tenen presència i, fins i tot, hi ha la possibilitat de que se’ls hi obrin noves portes, en el cas de Pizza Móvil, per la seva expansió com a franquícia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario