Per “estrenar” aquest blog, m’agradaria començar per comentar dos articles que he trobat en dos diaris on line que tracten aspectes i notícies sobre el marketing i la publicitat. Aquests són el “Diario IPMARK” i el “Diario del Marketing”. Aquests articles m’han semblat interessants ja que parlen sobre el mateix, sobre la percepció que tenen les empreses envers la interactivitat i les xarxes socials com també la inversió que dipositen en aquestes.
Deloitte, amb la col·laboració de Beeline Labs, ha realitzat un estudi amb la finalitat de conèixer si els anunciants seguiran invertint en realitzar publicitat en xarxes socials. A partir d’aquest estudi ha pogut concloure el següent: el 94% de les empreses de tot el món segueixen confiant en les xarxes socials per contactar amb els consumidors i, per tant, mantindran la seva inversió en aquestes malgrat la crisi.
Segons la majoria dels anunciants, els avantatges que presenten les xarxes socials són: incrementen l’efecte boca- orella, milloren la fidelitat dels clients, augmenten el reconeixement de la marca, ajuden a la generació de noves idees i milloren la percepció de qualitat per part del client. Per altra banda, els inconvenients són: la captació de nous membres, la capacitat de fidelització i aconseguir que els membres que abandonen la xarxa tornin.
Des del meu punt de vista, destinar part del pressupost del que disposa una empresa en realitzar publicitat en una xarxa social és una decisió encertada. En l’actualitat, existeixen moltes xarxes socials entre les que destaquen: Hi5, MySpace, Facebook i Twitter. A diferència del fotolog, per exemple, Facebook és una xarxa social que és utilitzada, actualment per diferents usuaris, tant per adolescents i joves com per més adults. Per tant, és fàcil pels anunciants arribar al públic objectiu desitjat a través d’aquesta xarxa social.
Es pot descarregar l’estudi a:
Deloitte, amb la col·laboració de Beeline Labs, ha realitzat un estudi amb la finalitat de conèixer si els anunciants seguiran invertint en realitzar publicitat en xarxes socials. A partir d’aquest estudi ha pogut concloure el següent: el 94% de les empreses de tot el món segueixen confiant en les xarxes socials per contactar amb els consumidors i, per tant, mantindran la seva inversió en aquestes malgrat la crisi.
Segons la majoria dels anunciants, els avantatges que presenten les xarxes socials són: incrementen l’efecte boca- orella, milloren la fidelitat dels clients, augmenten el reconeixement de la marca, ajuden a la generació de noves idees i milloren la percepció de qualitat per part del client. Per altra banda, els inconvenients són: la captació de nous membres, la capacitat de fidelització i aconseguir que els membres que abandonen la xarxa tornin.
Des del meu punt de vista, destinar part del pressupost del que disposa una empresa en realitzar publicitat en una xarxa social és una decisió encertada. En l’actualitat, existeixen moltes xarxes socials entre les que destaquen: Hi5, MySpace, Facebook i Twitter. A diferència del fotolog, per exemple, Facebook és una xarxa social que és utilitzada, actualment per diferents usuaris, tant per adolescents i joves com per més adults. Per tant, és fàcil pels anunciants arribar al públic objectiu desitjat a través d’aquesta xarxa social.
Es pot descarregar l’estudi a:
No hay comentarios:
Publicar un comentario