viernes, 6 de noviembre de 2009

Cacique estrena un nou territori online, La Selva

Cacique deixa enrere el blanc i negre de les seves experiències interactives anteriors (“Escucha la llamada”) i opta pel color en la seva nova aventura: La Selva.


Fa, concretament, dos anys que la marca va crear un concurs a Blackville, la seva plataforma on line interactiva. La pregunta amb la que va arrencar aquesta campanya era ¿Por qué siempre es de noche en Blackville? amb la finalitat d’incitar als consumidors a descobrir Backville, una misteriosa ciutat en blanc i negre. La recompensa que oferia Cacique als usuaris per recórrer els carrers de Blackville i descobrir el secret que s’amagava era la possibilitat de guanyar un viatge pel guanyador i tres amics, durant deu dies, a tres de les ciutats més impactants del món: San Francisco, El Caire, Moscú, Hong- Kong, Bangok, Berlín, Londres, Nova York, Tokio i Sydney per viure i sentir el millor de les seves nits en cada un d’elles en línia amb la filosofia de la marca, gaudint d’espectacles únics i propostes exclusives pels guanyadors.

Actualment, després de dos anys, la marca ha tornat a optar per un nou territori per la seva nova campanya, aquesta vegada, en color: La Selva. L’agència que ha creat aquest nou territori digital ha utilitzat tant el 3D com el vídeo i les animacions en 2D, concedint gran protagonisme a la interactivitat. L’usuari, a l’entrar a la selva, es converteix en el protagonista de la seva pròpia aventura. Aquest haurà d’endinsar-se en la vegetació, interactuar amb les diferents formes de vida i creuar-se amb els habitants d’aquesta per trobar el camí que el portarà fins el desenllaç: el premi d’un viatge de quinze dies per dos persones.

La web incorpora elements tecnològicament innovadors. Un d’ells consisteix en obrir-se camí apartant la vegetació mitjançant l’eco de la seva veu, interactuant a través del micròfon connectat a l’ordinador. També, l’usuari pot avançar tirant d’unes lianes interactives. A més a més, podrà expandir la selva per la xarxa, sembrant la seva vegetació per la blogosfera i en les xarxes socials.

El premi pel que descobreixi el secret de l’origen de la marca i arribi al final, podrà guanyar “El Viaje Runkaway”, una experiència escollida pel guanyador entre les diferents propostes següents: ràfting a Estats Units, passeig en globus pel Tíbet, escalada a Argentina, surf a Mèxic, submarinisme a Austràlia, ralli a Namíbia, descens de canyons a Perú, immersió a la reserva d’animals de Kenya, viatjar per la ruta 66 amb Harley Davidson, nedar a Tahití o desconnectar a Nova Zelanda. El viatge acabarà amb una vivència a la selva amazònica de Veneçuela fins arribar al lloc on s’elabora el ron Cacique.

Blackville, en el seu moment, i La Selva suposen una evolució en la comunicació de la marca incorporant nous missatges amb una estètica molt característica i la utilització d’una tecnologia innovadora amb la finalitat de crear una nova comunitat digital d’usuaris i consumidors de ron Cacique.

No hay comentarios:

Publicar un comentario